Διαχείριση Ακινήτων

Το ΣΔΑ έχει αναπτυχθεί ειδικά για τις Τράπες. Σκοπός του είναι να συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα τα στοιχεία και τις πράξεις που αφορούν στη διαχείριση πωλήσεων, μισθώσεων και εκμισθώσεων ακινήτων. Το ΣΔΑ διαπερνά οριζοντίως όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα και αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που αφορούν στην αγοραπωλησία ακινήτων, αναφορικά με τα νομικά ζητήματα και με τα ασφαλιστικά, ενώ διευκολύνει και τις διαδικασίες ενοικίασης ή παραχώρησης, αποτελώντας το μοναδικό εργαλείο που χρειάζεστε για της διαχείριση των ακινήτων σας.

Σχετικά με το ΣΔΑ

Το ΣΔΑ παρέχει τους χρήστες του εργαλεία νέας γενιάς, τα οποία προσφέρουν τη βέλτιστη διαχείριση των ακινήτων. Το λογισμικό μας οργανώνει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για τα ακίνητά σας, με τη χρήση δυναμικών βάσεων δεδομένων. Παρέχονται, επίσης, κανονικοποιημένες λίστες με αναλυτικά δεδομένα διευθύνσεων και στοιχεία που αφορούν στο ακίνητο αυτό καθ’ αυτό (π.χ. είδος ακινήτου, αριθμός ορόφων, κ.λπ.). Η νομική κατάσταση της κάθε ιδιοκτησίας είναι ένα στοιχείο που διαχειρίζεστε μέσω του λογισμικού μας, καθώς προσφέρεται η αποδελτίωση και παρακολούθηση των εγγράφων,  αυτών που τα εκδίδουν, καθώς και η διασύνδεσή τους. Οι ιδιοκτησίες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με το εάν είναι μισθωμένες, εκμισθωμένες ή προς πώληση. Κάθε μία από αυτές τις καταστάσεις συνοδεύεται από ένα ειδικό υποσύστημα που εγγυάται την άριστη και συνολική διαχείριση. Για παράδειγμα, το τμήμα πωλήσεων ακολουθεί τη διαδικασία πώλησης ενός ακινήτου, συμπεριλαμβανομένου του κύκλου των πιθανών αγοραστών, όσων ενδιαφέρονται, καταθέτουν προσφορές, των μεσιτών που έχουν κληθεί να φέρουν εις πέρας την πώληση, καθώς και των δικτύων που ασχολούνται με τη διαφήμιση του ακινήτου.
 

Το ΣΔΑ προσφέρει πλούσια λειτουργικότητα που περιλαμβάνει την έξυπνη αναζήτηση πληροφοριών και την έκδοση αναφορών μέσω ειδικού εργαλείου εξασφαλίζοντας ότι ο χρήστης μπορεί να παράγει ιδιοποιημένες αναφορές με δυναμικά κριτήρια. Το λογισμικό παράγει πολλαπλά τυποποιημένα οικονομικά έγγραφα για την κάλυψη των υποχρεώσεων της εταιρίας προς την εφορία, και περιλαμβάνει πληθώρα επιμέρους στοιχείων και δυνατοτήτων που θα χαρούμε ιδιαιτέρως να σας παρουσιάσουμε από κοντά.

Ένας αξιόπιστος συνεργάτης

Το ΣΔΑ είναι μία αξιόπιστη λύση λογισμικού, που είναι ικανή να καλύψει τις τρέχουσες, αλλά και τις μελλοντικές σας ανάγκες, δημιουργώντας ημερήσιες εργασίες διαχείρισης ακινήτων, ενημερώνοντας σε πραγματικό χρόνο κρίσιμες πληροφορίες και προσφέροντας πλήρη πρόσβαση στα στοιχεία όλης της ακίνητης περιουσίας σας, ανά πάσα στιγμή. Η αρχιτεκτονική του συστήματος διασφαλίζει ότι όλες οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες από όλα τα σχετικά τμήματα και τους αντίστοιχους χρήστες, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει την ακεραιότητα όλων των πληροφοριών και δεδομένων.

Για Τραπεζικά Ιδρύματα

Αυτή τη στιγμή, οι ελληνικές Τράπεζες έχουν επιλέξει το ΣΔΑ προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά την ακίνητη περιουσία τους. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό μας, έχουν καταφέρει να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά την αξία των ακινήτων τους, καθώς και την τρέχουσα κατάστασή τους. Εφόσον το σύστημά μας είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον τραπεζικό τομέα, μπορεί να διαχειριστεί με ευκολία όλους τους τρόπους με του οποίους τα ακίνητα περιέρχονται στην ιδιοκτησία της Τράπεζας, ενώ συνδέεται με το Σύστημα Διαχείρισης Εκτιμήσεων της geoBanking για την εκτίμηση της μισθωμάτων ή εμπορικών αξιών των ακινήτων. Σημειώνουμε ότι η ευέλικτη σπονδυλωτή δομή του λογισμικού επιτρέπει την προσθήκη επιπλέον λειτουργιών που μπορεί να αφορούν στη διαχείριση επιπλέον χαρακτηριστικών των ακινήτων. Το σύστημα μπορεί προσαρμοστεί για τη διαχείριση φυσικών καταστημάτων όλων των επιχειρήσεων και την γενικότερη οργάνωση του δικτύου παρουσίας σας.