Διαχείριση Πρωτοκόλλου

Η geoBanking αξιοποιεί την τεχνογνωσία της, για να δημιουργήσει ένα χρηστικό εργαλείο για Νοσοκομεία και Οργανισμούς. Το Σύστημα Διαχείρισης Πρωτοκόλλου εισάγει την πληροφορική τεχνολογία στη καθημερινή τήρηση πρωτοκόλλου με εύχρηστο και φιλικό τρόπο. Το ΣΔΠ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε τομέα της διαδικασίας τήρησης φυσικού ή ψηφιακού αρχείου, δίνοντας την απάντηση στην κρίσιμη ερώτηση «πού βρίσκεται το κάθε τι», ανά πάσα στιγμή.

Σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Πρωτοκόλλου

Το λογισμικό μας απλοποιεί και διευκολύνει την καθημερινή λειτουργία του Τμήματος Πρωτοκόλλου σε κάθε Νοσοκομείο ή μεγάλο Οργανισμό. Μπορεί να παρακολουθεί τη ροή εγγράφων κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ την ίδια στιγμή αρχειοθετεί όλη την εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία σε φυσική ή/και σε ψηφιακή μορφή. Το ΣΔΠ χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στα Νοσοκομεία «Λαϊκό» και «Ψυχιατρικό», όπου διαχειρίζεται πάνω από 50 χιλιάδες έγγραφα κάθε χρόνο.
 
Ταχύτητα και Ευκολία στη Χρήση
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, ιδιαίτερα σε ένα Νοσοκομείο, διάφορα έγγραφα πρέπει να σφραγιστούν, να πάρουν αύξοντα αριθμό και να αρχειοθετηθούν. Συνήθως, απαιτείται ένας μεγάλος αριθμός υπαλλήλων για να φέρει εις πέρας αυτή τη διαδικασία. Η δική μας λύση απλοποιεί όλη αυτή τη διαδικασία, θέτοντας έναν ειδικό γραμμωτό κώδικα (barcode) σε κάθε έγγραφο, έτσι ώστε να είναι πολύ εύκολο να το εντοπίσει κανείς οπουδήποτε μέσα στον οργανισμό, να αναγνωρίσει το θέμα του, τον παραλήπτη και τον αποστολέα. Καθώς ταχτοποιείται αυτόματα το τμήμα στο οποίο απευθύνεται, κάθε έγγραφο αρχειοθετείται με ασφάλεια για μελλοντική χρήση.
 
Παρακολουθήστε τα έγγραφά σας με ασφάλεια
Κάθε οργανισμός έχει ανάγκη να νιώθει ότι όλη η εργασία του εκτελείται με ασφάλεια και ευκολία. Τα έγγραφα αποτελούν το φυσικό αποτέλεσμα σχεδόν όλων όσων συμβαίνουν σε ένα νοσοκομείο ή έναν οργανισμό. Επομένως, είναι κρίσιμο να υπάρχει ένας τρόπος παρακολούθησης της κατάστασης όλων των εγγράφων σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, έχει μεγάλη σημασία να γίνεται αυτή η παρακολούθηση με ασφάλεια, έτσι ώστε όλα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που περιέχονται σε ένα έγγραφο (π.χ. το ιστορικό ενός ασθενούς, ή τα οικονομικά στοιχεία ενός οργανισμού) να παραμένουν εμπιστευτικά. Το ΣΔΠ σας δίνει όλες τις λύσεις, παρακολουθώντας όλα τα έγγραφα στον οργανισμό σας, διασφαλίζοντας την ασφαλή εκτέλεση όλων των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο.
 
Εξελιγμένο λογισμικό για όλες τις μελλοντικές ανάγκες σας
Το Σύστημα Διαχείρισης Πρωτοκόλλου είναι ένα εξελιγμένο λογισμικό το οποίο διαχειρίζεται όλη την εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, καθώς και όλα τα ηλεκτρονικά σας έγγραφα. Είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να μπορεί να ακολουθήσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Δε χρειάζεται να ανησυχείτε για την αύξηση των χρηστών ή των εγγράφων, αφού η υποδομή του λογισμικού επιτρέπει την εισαγωγή απεριόριστου αριθμού τμημάτων και χρηστών.